wtorek, 20 marca 2012

Witam po krótkiej przerwie ;)

Popiszę teraz o forum :)
Forum na MSP ma bardzo dużo gier itp. o tym nie będę pisać.Na forum aż roi się od tematów w stylu : "Mam 1O sek.!Dużo zarobisz!"
Zobaczcie sami:
                                                            <Kliknij by powiększyć>
Sami widzicie jak ich dużo!Oczywiście też na następnych stronach też jest wiele ale nie chce mi się screnować je wszystkie...
Podobno nie można robić więcej 10 sek. niż 5 a tu sobie zobaczcie!

Tutaj jest więcej niż 5 a ma jeszcze więcej!
Powinno się zgłaszać takie osoby ale ja osobiście powiem, że ja z nich korzystam jak nie mam kasy.
Moim zdaniem 10 sek nie są takie złe jak inni sądzą.

A na koniec zobaczcie ile mam kasy i fame:
Nie pomagacie mi ludki ;/
Mało kaski mam :(
a fame to zdobyłam przez miesiąc 20 tys. :O
Pomóżcie kochane człowieczki! :)
                                                                                                      Paaa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz