sobota, 11 lutego 2012

To znowu ja :D

Chcę napisać jak ładnie (moim zdaniem) można wyglądać na MSP jeśli nie ma się VIP.
Najpierw może zacznijmy od makijażu.
Zobaczcie jak wygląda to bez dodawania innych kolorów:
Bleeee, nie?
A teraz pokażę wam jak zrobić fajnie.
Usta:
Ja oficjalnie ma ten kolor po prawej stronie od zaznaczonego ale ja wybrałam źle.

Oczy:
W oczach nie ma za wielkiego wyboru ale można upiększyć te które ja mam.Na dolnym "Eyeshadow" dajemy najlepiej ten kolor pokazany na rysunku.
Na tym obrazku zaznaczono na czerwono kolor do górnego stosowania (to jest przykład, nie musisz stosować tego koloru), a na niebiesko jest zaznaczony kolor oczu i rzęs.
W połączeniu:
Wygląda to tak.
O wiele lepiej niż na początku, nie?
                                                                                                                            qwak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz